Geštalt Akademija 2022-09-24T12:19:27+00:00
Logo Geštalt Akademije

ZAŠTO BAŠ GEŠTALT AKADEMIJA?

BEOGRAD GEŠTALT AKADEMIJA

Saznaj više o psihoterapijskoj edukaciji u Beogradu

Kontakt:

PROGRAM EDUKACIJE GEŠTALT AKADEMIJE

Čitava edukacija podeljena je na četiri godine i na dva dela, bazični i napredni. Prva i druga godina sačinjavaju bazični a treća i četvrta napredni deo. Vaša edukacija, međutim ne mora trajati tačno četiri godine. Kako se svako od nas razvija svojim tempom, prirodno je da studenti u skladu sa svojim potrebama, obavezama i mogućnostima napreduju onom brzinom koja im odgovara.

Nakon bazičnog dela edukacije studenti dobijaju sertifikat u kome stoji da su prošli kroz dvogodišnji intenzivan rad na sebi i razvoju svoje emocionalne inteligencije i socijalnih veština, te da su savladali osnove geštalt psihoterapije. Nakon naprednog dela edukacije studenti bivaju inicirani u zvanje sertifikovanih geštalt psihoteraputa.

Prva Godina

Godinu dana (oktobar-jun), susreti svakog trećeg vikenda (subota/nedelja), 14h.

Svaki početak je uzbudljiv i upravo je u tome njegova lepota. Studenti se upoznaju sa kolegama sa grupe i učiteljima. Učitelji nastoje da upoznaju studente kako bi im pomogli da što bolje iskoriste svoje osobne potencijale. Svi zajedno nastojimo stvoriti podsticajnu i prijatnu atmosferu za učenje kroz praksu. Sva znanja i veštine koje se još od prvog dana uče praktično su primenljive u samom životu i psihoterapijskom radu. Kroz praksu ovladavamo osnovnim teorijskim konceptima i filozofijom geštalt psihoterapije. Ovo je i vreme intenzivnog rada na sebi i svojim temama i procesima.

Druga Godina

Godinu dana (oktobar-jun), susreti svakog trećeg vikenda (subotra/nedelja), 14h. 

Druga godina je veoma uzbudljiva jer je to vreme pripreme za rad sa realnim klijentima. To znači da već tokom druge godine studenti lagano postaju psihoterapeuti! Tehnike i znanja usvojene kroz lično iskustvo i isprobane tokom prve godine sada se dodatno usavršavaju i stavljaju u realne psihoterapijske situacije. Druga godina je vreme velike vežbe. Uz to se intenzivno bavimo i primenjenom dijagnostikom i tehnikama intervencije, specifičnostima prve (inicijalne) seanse, planiranja toka i zadataka psihoterapijskog procesa. Intenzivan rad na sebi, započet tokom prve godine, u ovo vreme obično daje svoje najlepše plodove na planu privatnog života.

Treća Godina

Godinu dana (oktobar-jun), svakog drugog vikenda (subota/nedelja), 14h.

Treća godina je usmerena na učenje o načinima rada na nekim specifičnim problemima, kao što je napetost, trema, samopouzdanje, agresija, žalovanje. Rad na telu i specifičnim mehanizmima odbrane. Pošto su već dve godine radili na sebi i vežbali metode i tehnike dijagnostike i intervencije sa svojim kolegama, studenti koji se osećaju spremni u prilici su da počnu da rade sa realnim klijentima (osobama van edukacije). Grupnom i individualnom radu sada se pridružuje grupna i individualna supervizija. To znači da studenti sa svojim učiteljima budno prate proces svojih prvih psihoterapijskih koraka sa realnim klijentima. Učitelji i supervizori su tu da pruže maksimalnu podršu ovim prvim psihoterapijskim nastojanjima, koja su obično bremenita nadama, predanošću i nesigurnošću.

Četvrta Godina

Godinu dana (oktobar-jun), svakog drugog vikenda (subota/nedelja), 14h.

Četvrta godina je vreme upoznavanja sa čudesnim svetom psihopatologije. Razvijamo geštalt pristup u razumevanju simptoma i poremećaja. Učimo se strategijama rada sa specifičnim poremećajima kao što su anksioznost, panika, fobije, psihosomatika, depresija, hipohondrija, trauma, narcizam, zavisnost, rad sa poremećajima ličnosti. Četvrta godina je i godina velikih integracija i rekapitulacije svih znanja i veština stečenih tokom prethodne tri godine. Posebnu čar ovom vremenu daje doživljaj da veštine i znanja koja smo osvajali počinju da daju prave rezultate. Sumiraju se utisci i razvija se lični stil u radu. Studenti se pripremaju za izlazak na završni ispit i svečanu inicijaciju u ulogu psihoterapeuta. Na taj način četvrta godina je i godina slavlja i radosti nakon velikog posla.

ZAŠTO BAŠ GEŠTALT?

ZAHTEVI EDUKACIJE

NAŠA MISIJA

UPOZNAJTE UČITELJE

Ma NIKOLA KRSTIĆ

Osnivač, upravnik i učitelj Geštalt Akademije

Osnivač Psihoterapeut tima i Geštalt akademije, sa više od 10 godina radnog iskustva,

Nikola je nosilac diplome master Geštalt psihoterapeuta, sertifikata Evropske asocijacije za Geštelt Psihoterapiju, Nacionalnog Psihoterapisjkog Sertifikata. Svoj pristup bazirao je na integrativno-relacionom odnosu sa klijentima, a isti gaji i prema svojim studentima, koji ga opisuju kao strpljivog i podržavajućeg učitelja sa velikom predavačkom sposbnošću.   (…)

Učitaj još

DRAGANA NIKOLIĆ

Učitelj Geštalt Akademije

Desetogodišnje iskustvo u individualnom radu sa klijentima i grupama. Rad sa grupama smatra posebno inspirativnim i tokom godina stiče značajno iskustvo u vođenju različitih vrsta psiholoških i kreativno-iskustvenih radionica, radionica u prirodi i sistemskih konstelacija.

Radi u školi blizu 17 godina i to iskustvo smatra neprocenjivim u svom radu sa klijentima, posebno decom i adolescentima.

Urednik i osnivač sajta Kuća kreativnog življenja 

(…)

Ma MILAN NIKOLIĆ

Učitelj Geštalt Akademije

Milan je psihoterapeut sa oko 6 godina radnog iskustva. Nosilac je diplome master Geštalt psihoterapije, sa instituta za psihoterapiju na Malti. Milan je veliki poznavalac i ljubitelj meditacije i ORDER-a čije elemente integriše u svoj psihoterapeutski rad. Studenti i klijenti ga opisuju kao otvorenog, prisutnog i strpljivog terapeuta.   (…)

Dr DEJAN VUČINIĆ

Učitelj Geštalt Akademije

Dejan je doktor psiholoških nauka Filozofskog fakulteta, Univerziteta u Beogradu.

Pored psihoterapije i posebno geštalt psihoterapije koja je Dejanova velika ljubav, posebna interesovanja pokazuje za oblasti vojne psihologije i pre svega za ljudsko ponašanje u ekstremnim (ratnim) okolnostima.

Autor je nekoliko radova iz oblasti vojne psihologije. Takođe, ima dugogodišnja iskustva u oblasti organizacije i ljudskih resursa, kao što su selekcija kadrova, klasifikacija, profilisanje, vođenje karijere i savetovanje).    (…)

JELENA ĆUIĆ STANKOVIĆ

Učitelj Geštalt Akademije

Jelena je diplomirala pedagogiju na Filozofskom fakultetu univerziteta u Beogradu. Geštalt psihoteraput sa dogogodišnjim iksustvom. Završila je obuku i posedovanje licence za vođenje “Škole za roditelje” od Instituta za mentalno zdravlje.
Završila je obuku Centra za interaktivnu pedagogiju u saradnji sa UNICEF-om ’’Delovanje u kriznim situacijama nasilja’’
Završila je obuku CRM (skills train-the-trainer)
Završila je obuku za „Liderku Smeh Joge“    (…)

NATAŠA DOSEVSKA

Učitelj Geštalt Akademije

Nataša Dosevska Jablanović, psiholog i psihoterapeut. Diplomirala psihologiju na Filozofskom fakultetu u Beogradu, a edukaciju iz psihoterapije završila u Geštalt Studiju Beograd. Poseduje sertifikat o dvogodišnjoj edukaciji iz
Integrativne medicine – Medicina svesti (IIMA, Švajcarska). Licencirani je predavač u okviru platforme Mercia Academy (Švajcarska), gde učitelji širom sveta prenose učenja energetskih nauka I umetnosti, koja mogu pomoći da ljudi žive u svesti I harmoniji sa sobom I okruženjem.

SLAĐANA LUKOVIĆ

Učitelj Geštalt Akademije

Slađana Luković, master psihologije i psihoterapeut. Edukaciju iz psihoterapije završila u Geštalt Studiju Beograd. Osnovne i master studije psihologije završila na Filozofskom fakultetu u Beogradu 2010. i 2011. godine. Asisent je na Pedagoškom fakultetu u Užicu. Volontirala kao voditelj psiholoških radionica za decu, polaznika letnje škole muzike u Arilju na ARLEMM-u. Realizator seminara za nastavnike i stručne saradnike u saradnji sa GZZJZ u Beogradu i ZUOV od 2018. godine.  Autorka brojnih naučnih radova i studija.

 

STOJAN MIŠIĆ

Učitelj Geštalt Akademije

Osnivač Centra za edukaciju i psihoterapiju Mišić. Radio je kao psihoterapeut u Centru za psihološku analizu snova Imago, NVO GRiG, kao i mnogim školskim ustanovama. Svoje formalno obrazovanje stekao je na Institutu za Geštalt terapiju u školi Lidije Pecotić i Defektološkom fakultetu. U psihoterapijskom radu najčešće se bavi partnerskim odnosima, seksualnim disfunkcijama i individualnim rastom i razvojem. Svoju profesionalnu karijeru počinje kao psihološki savetnik u predškolskim ustanovama. (…)

 

BOJANA RADLOVIĆ

Saradnik – individualni psihoterapeut

Bojana je završila edukaciju iz Geštalt psihoterapeue. Iskustvo antropologa, omogućilo je Bojani da veoma detaljno proučava različite kulture, čime je poznavanje i prihvatanje, u psihoterapiji veoma važnog, kulturnog konteksta jedan od najvećih aduta njenog psihoterapijskog pristupa. Interesovanje za alternativne pravce psihoterapije i rada na sebi, omogućava studentima da sa Bojanom prodube svoje radove, kao i da steknu nove paradigme u radu.   (…)

ZVJEZDANA JAKIĆ

Gostujući učitelj

Zvijezdana je dipl. psiholog, Licencirani Geštalt psihoterapeut, Psihodramski terapeut,  Voditelj sistemskih konstelacija, 10 godina radnog iskustva, Supervizor u treningu, Nosilac Evropskog psihoterapijskog sertifikata i EAGT sertifikata, osnovač i učitelj centra za edukaciju iz oblasti psihoterapije Um i telo.     (…)

SLAVIŠA SAVIĆ

Gostujući učitelj

Slaviša živi i radi na relaciji Sarajevo-Niš-Beograd. Kao geštalt psihoterapeut i suprvizor, učitelj i osnovač centra za obuku iz oblasti geštalt psihoterapije Um i telo. vodi edukaciono-iskustvenu grupu u Nišu i Sarajevu i drži seminare u Beogradu u okviru Geštalt Akademije. Njegovo iskustvo u radu sa raznovrsnim klijentima, omogućilo mu je dalje usavršavanje kod Margerite Spanjolo Lob, jednog od vodećih relacionih Geštalt psihoterapeuta u Evropi. Slaviša sa studentima deli veliki broj najnovijih tehnika, ideja i otkrića u relacionom pristupu Geštalt psihoterapiji.   (…)

DARKO HRISTOV

Asistent u nastavi

Darko je klinički psiholog, zaljubljen u relacioni geštalt pristup. Njegov mentor, poznati psihoterapeut iz Mančestera, Piter Filipson ovlastio je Darka za prevođenje svojih knjiga, koje su sastavni deo edukativnog materijala. Darko već tri godine radi sa klijentima, koji ga opisuju kao brižnog edukanta psihoterapeuta, sa mnogo prisutnosti i fleksibilnosti.   (…)

Comments are closed.