Logo Geštalt Akademije

ZAŠTO BAŠ GEŠTALT AKADEMIJA?

BEOGRAD GEŠTALT AKADEMIJA

Saznaj više o psihoterapijskoj edukaciji u Beogradu

Kontakt:

Marko Ordagić 061/6953197

PROGRAM EDUKACIJE GEŠTALT AKADEMIJE

Čitava edukacija podeljena je na četiri godine i na dva dela, bazični i napredni. Prva i druga godina sačinjavaju bazični a treća i četvrta napredni deo. Vaša edukacija, međutim ne mora trajati tačno četiri godine. Kako se svako od nas razvija svojim tempom, prirodno je da studenti u skladu sa svojim potrebama, obavezama i mogućnostima napreduju onom brzinom koja im odgovara.

Nakon bazičnog dela edukacije studenti dobijaju sertifikat u kome stoji da su prošli kroz dvogodišnji intenzivan rad na sebi i razvoju svoje emocionalne inteligencije i socijalnih veština, te da su savladali osnove geštalt psihoterapije. Nakon naprednog dela edukacije studenti bivaju inicirani u zvanje sertifikovanih geštalt psihoteraputa.

Prva Godina

Godinu dana (oktobar-jun), susreti svakog trećeg vikenda (subota/nedelja), 14h.

Svaki početak je uzbudljiv i upravo je u tome njegova lepota. Studenti se upoznaju sa kolegama sa grupe i učiteljima. Učitelji nastoje da upoznaju studente kako bi im pomogli da što bolje iskoriste svoje osobne potencijale. Svi zajedno nastojimo stvoriti podsticajnu i prijatnu atmosferu za učenje kroz praksu. Sva znanja i veštine koje se još od prvog dana uče praktično su primenljive u samom životu i psihoterapijskom radu. Kroz praksu ovladavamo osnovnim teorijskim konceptima i filozofijom geštalt psihoterapije. Ovo je i vreme intenzivnog rada na sebi i svojim temama i procesima.

Druga Godina

Godinu dana (oktobar-jun), susreti svakog trećeg vikenda (subotra/nedelja), 14h. 

Druga godina je veoma uzbudljiva jer je to vreme pripreme za rad sa realnim klijentima. To znači da već tokom druge godine studenti lagano postaju psihoterapeuti! Tehnike i znanja usvojene kroz lično iskustvo i isprobane tokom prve godine sada se dodatno usavršavaju i stavljaju u realne psihoterapijske situacije. Druga godina je vreme velike vežbe. Uz to se intenzivno bavimo i primenjenom dijagnostikom i tehnikama intervencije, specifičnostima prve (inicijalne) seanse, planiranja toka i zadataka psihoterapijskog procesa. Intenzivan rad na sebi, započet tokom prve godine, u ovo vreme obično daje svoje najlepše plodove na planu privatnog života.

Treća Godina

Godinu dana (oktobar-jun), svakog drugog vikenda (subota/nedelja), 14h.

Treća godina je usmerena na učenje o načinima rada na nekim specifičnim problemima, kao što je napetost, trema, samopouzdanje, agresija, žalovanje. Rad na telu i specifičnim mehanizmima odbrane. Pošto su već dve godine radili na sebi i vežbali metode i tehnike dijagnostike i intervencije sa svojim kolegama, studenti koji se osećaju spremni u prilici su da počnu da rade sa realnim klijentima (osobama van edukacije). Grupnom i individualnom radu sada se pridružuje grupna i individualna supervizija. To znači da studenti sa svojim učiteljima budno prate proces svojih prvih psihoterapijskih koraka sa realnim klijentima. Učitelji i supervizori su tu da pruže maksimalnu podršu ovim prvim psihoterapijskim nastojanjima, koja su obično bremenita nadama, predanošću i nesigurnošću.

Četvrta Godina

Godinu dana (oktobar-jun), svakog drugog vikenda (subota/nedelja), 14h.

Četvrta godina je vreme upoznavanja sa čudesnim svetom psihopatologije. Razvijamo geštalt pristup u razumevanju simptoma i poremećaja. Učimo se strategijama rada sa specifičnim poremećajima kao što su anksioznost, panika, fobije, psihosomatika, depresija, hipohondrija, trauma, narcizam, zavisnost, rad sa poremećajima ličnosti. Četvrta godina je i godina velikih integracija i rekapitulacije svih znanja i veština stečenih tokom prethodne tri godine. Posebnu čar ovom vremenu daje doživljaj da veštine i znanja koja smo osvajali počinju da daju prave rezultate. Sumiraju se utisci i razvija se lični stil u radu. Studenti se pripremaju za izlazak na završni ispit i svečanu inicijaciju u ulogu psihoterapeuta. Na taj način četvrta godina je i godina slavlja i radosti nakon velikog posla.

ZAŠTO BAŠ GEŠTALT?

ZAHTEVI EDUKACIJE

NAŠA MISIJA

UPOZNAJTE UČITELJE

Ma NIKOLA KRSTIĆ

Osnivač, upravnik i učitelj Geštalt Akademije

Osnivač Psihoterapeut tima i Geštalt akademije, sa više od 10 godina radnog iskustva,

Učitaj još

DRAGANA NIKOLIĆ

Učitelj Geštalt Akademije

Desetogodišnje iskustvo u individualnom radu sa klijentima i grupama. Rad sa grupama smatra posebno inspirativnim i tokom godina stiče značajno iskustvo u vođenju različitih vrsta psiholoških i kreativno-iskustvenih radionica, radionica u prirodi i sistemskih konstelacija.

Radi u školi blizu 17 godina i to iskustvo smatra neprocenjivim u svom radu sa klijentima, posebno decom i adolescentima.

Urednik i osnivač sajta Kuća kreativnog življenja 

(…)

Ma MILAN NIKOLIĆ

Učitelj Geštalt Akademije

Milan je psihoterapeut sa oko 6 godina radnog iskustva. Nosilac je diplome master Geštalt psihoterapije, sa instituta za psihoterapiju na Malti. Milan je veliki poznavalac i ljubitelj meditacije i ORDER-a čije elemente integriše u svoj psihoterapeutski rad. Studenti i klijenti ga opisuju kao otvorenog, prisutnog i strpljivog terapeuta.   (…)

JELENA ĆUIĆ STANKOVIĆ

Učitelj Geštalt Akademije

Jelena je diplomirala pedagogiju na Filozofskom fakultetu univerziteta u Beogradu. Geštalt psihoteraput sa dogogodišnjim iksustvom. Završila je obuku i posedovanje licence za vođenje “Škole za roditelje” od Instituta za mentalno zdravlje.
Završila je obuku Centra za interaktivnu pedagogiju u saradnji sa UNICEF-om ’’Delovanje u kriznim situacijama nasilja’’
Završila je obuku CRM (skills train-the-trainer)
Završila je obuku za „Liderku Smeh Joge“    (…)

NATAŠA DOSEVSKA

Učitelj Geštalt Akademije

Nataša Dosevska Jablanović, psiholog i psihoterapeut. Diplomirala psihologiju na Filozofskom fakultetu u Beogradu, a edukaciju iz psihoterapije završila u Geštalt Studiju Beograd. Poseduje sertifikat o dvogodišnjoj edukaciji iz
Integrativne medicine – Medicina svesti (IIMA, Švajcarska). Licencirani je predavač u okviru platforme Mercia Academy (Švajcarska), gde učitelji širom sveta prenose učenja energetskih nauka I umetnosti, koja mogu pomoći da ljudi žive u svesti I harmoniji sa sobom I okruženjem.

SLAĐANA LUKOVIĆ

Učitelj Geštalt Akademije

Slađana Luković, master psihologije i psihoterapeut. Edukaciju iz psihoterapije završila u Geštalt Studiju Beograd. Osnovne i master studije psihologije završila na Filozofskom fakultetu u Beogradu 2010. i 2011. godine. Asisent je na Pedagoškom fakultetu u Užicu. Volontirala kao voditelj psiholoških radionica za decu, polaznika letnje škole muzike u Arilju na ARLEMM-u. Realizator seminara za nastavnike i stručne saradnike u saradnji sa GZZJZ u Beogradu i ZUOV od 2018. godine.  Autorka brojnih naučnih radova i studija.

 

STOJAN MIŠIĆ

Učitelj Geštalt Akademije

Osnivač Centra za edukaciju i psihoterapiju Mišić. Radio je kao psihoterapeut u Centru za psihološku analizu snova Imago, NVO GRiG, kao i mnogim školskim ustanovama. Svoje formalno obrazovanje stekao je na Institutu za Geštalt terapiju u školi Lidije Pecotić i Defektološkom fakultetu. U psihoterapijskom radu najčešće se bavi partnerskim odnosima, seksualnim disfunkcijama i individualnim rastom i razvojem. Svoju profesionalnu karijeru počinje kao psihološki savetnik u predškolskim ustanovama. (…)