Geštalt Akademija 2018-06-04T14:34:50+00:00

Inspirisani onima koji su u večnoj potrazi za sobom…

AKADEMIJA GEŠTALT PSIHOTERAPIJE

Upis studenata
Informacije

ZAŠTO AKADEMIJA GEŠTALT PSIHOTERAPIJE?

UPOZNAJTE PREDAVAČE

MILAN NIKOLIĆ

Učitelj

Milan je psihoterapeut sa preko 12 godina radnog iskustva. Nosilac je diplome master Geštalt psihoterapije, sa instituta za psihoterapiju na Malti. Milan je veliki poznavalac i ljubitelj meditacije i ORDER-a te određene teorijske elemente integriše u svoj psihoterapeutski rad. Studenti i klijenti ga opisuju kao otvorenog, pristunog i strpljivog terapeuta.   (…)

IVANA KRISTIĆ

Učitelj

Ivana je nosilac master Geštalt psihoterapije, diplome sa Instituta za psihoterapiju na Malti. Živi i radi u Novom Sadu, preko 12 godina. Ivana vodi nekoliko grupnih terapija u Novom Sadu, uključujući i edukativnu grupu u sklopu Geštalt akademije.   (…)

SLAVIŠA SAVIĆ

Učitelj

Slaviša živi i radi na relaciji Sarajevo-Niš-Beograd. Njegovo iskustvo u radu sa raznovrsnim klijentima, omogućilo mu je dalje usavršavanje kod dr.psih.Đanija Franćezetija, jednog od najvećih relacionih Geštalt psihoterapeuta u Evropi. Stoga je, Slaviša spreman da sa studentima deli veliki broj najnovijih tehnika, ideja i otkrića u Geštalt psihoterapiji.   (…)

BOJANA RADLOVIĆ

Učitelj

Bojana je Geštalt psihoterapeut, sa preko 10 godina radnog iskustva. Interesovanje za alternativne pravce psihoterapije i rada na sebi, omogućava studentima da sa Bojanom prodube svoje radove, kao i steknu nove paradigme u radu.   (…)

OGNJEN VUKOTIĆ

Asistent u nastavi

Ognjen je psiholog, zaljubljenik u lični rast i razvoj. Učesnik je Psihodramske sekcije, Plejbek teatra i Open floor plesa. Ognjen je spreman da Vam ponudi raznovrsne tehnike iz pravaca poput TA, Psihodrame, telesne psihoterapije, koučinga, koje možete integrisati u svoj rad kao budući psihoterapeuti. U radu sa klijentima je preko četiri godine, koji ga opisuju kao pozitivnog, okrepljujućeg, podržavajućeg psihoterapeuta, sa kapacitetom za podržavajuće guranje iz zone komfora.   (…)

DARKO HRISTOV

Asistent u nastavi

Darko je klinički psiholog, zaljubljen u relacioni geštalt pristup. Njegov mentor, poznati psihoterapeut iz Mančestera, Piter Filipson ovlastio je Darka za prevođenje svojih knjiga, koje su sastavni deo edukativnog materijala. Darko već četiri godine radi sa klijentima, koji ga opisuju kao brižnog psihoterapeuta, sa mnogo iskustva i fleksibilnosti.   (…)

NIKOLA KRSTIĆ

Osnivač, upravnik i učitelj Akademije Geštalt Psihoterapije

Osnivač Psihoterapeut tima i Geštalt akademije, sa preko 12 godina radnog iskustva, Nikola je nosilac diplome master Geštalt psihoterapeuta. Svoj pristup bazirao je na relacionom odnosu sa klijentima, a isti gaji i prema svojim studentima, koji ga opisuju kao strpljivog i podržavajućeg učitelja.   (…)

ZAŠTO BAŠ GEŠTALT?

ZAHTEVI EDUKACIJE

NAŠA MISIJA

PROGRAM EDUKACIJE

I GODINA

Svaki početak je uzbudljiv i upravo je u tome njegova lepota. Studenti se upoznaju sa kolegama sa grupe i učiteljima. Učitelji nastoje da upoznaju studente kako bi svi zajedno stvorili podsticajnu i prijatnu atmosferu za učenje kroz praksu. Sva znanja i veštine koje se još od prvog dana uče praktično su primenljive u samom životu i psihoterapijskom radu.

II GODINA

Druga godina je vreme pripreme za rad sa realnim klijentima. Tehnike i znanja usvojene i isprobane tokom prve godine sada se dodatno usavršavaju i stavalju u realne psihoterapijske situacije. Intenzivno se bavimo primenjenom dijagnostikom i tehnikama intervencije, specifičnostima prve (inicijalne) seanse, planiranja toka i zadataka psihoterapijskog procesa.

III GODINA

Treća godina je usmerena na učenje o načinima rada na nekim specifičnim problemima, kao što je napetost, trema, samopouzdanje, agresija, žalovanje. Rad na telu i specifičnim mehanizmima odbrane.
Pošto su već dve godine radili na sebi i vežbali metode i tehnike dijagnostike i intevencije sa svojim kolegama, studenti koji se osećaju spremni u prilci su da počnu da rade sa realnim klijentima (osobama van edukacije). Učitelji i supervizori su tu da pruže maksimalnu podršu ovim prvim psihoterapijskim koracima.

IV GODINA

Četvrta godina je vreme upoznavanja sa čudesnim svetom psihopatologije. Razvijamo geštalt pristup u razumevanju simptoma i poremećaja. Učimo se strategijama rada sa specifičnim poremećajima kao što su anksioznost, panika, fobije, psihosomatika, depresija, hipohondrija, trauma, narcizam, zavisnost, rad sa poremećajima ličnosti.
Četvrta godina je i godina rekapitulacije stečenih znanja i veština, kao i pripremanja za izlazak na završni ispit.